Friday, August 28, 2009

Lagu-lagu Album Puisi KEKASIH

Album "Lagu-lagu Penghayatan Puisi KEKASIH" telah diterbitkan oleh EMI pada tahun 1996 dengan memuatkan 9 buah lagu ciptaan saya yang dipadankan dengan puisi hasil karya penyair tanah air serta sebuah lagu dari filem Gurindam Jiwa. Antaranya ialah:-
  • Kekasih ( Usman Awang )
  • PadaMu Jua(Amir hamzah)
  • Menambat Rakit ( Dato'A.Samad Said )
  • Katakan Padaku ( Latiff Mohiddeen )
  • Monolog Arjuna( Rahim Abdullah )
  • Harga Remaja ( Rahman Shaari )
  • Menunggu Pertemuan (A.Aziz Deraman)
  • Siapakah?(Firdaus Abdullah)
  • Pada Waktu-Waktunya (Darmawijaya)

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tuan, di mana saya nak dapatkan album ini...saya pernah membelinya sesama belajar di penang tahun 90an dahulu tapi dah hilang dari simpanan...rindu nak dengar lagu-lagunya...harap tuan dapat berikan saya cara untuk membelinya

    ReplyDelete
  3. saya juga berminat untuk dapatkan balik album tuan...dulu amat popular di Radia Best 104 Johor

    ReplyDelete
  4. Salam Tuan, saya ada email tuan bagi mendapatkan album Puisi Kekasih beberapa hari lepas. Tapi tak berbalas. Harap dapat dimaklumkan cara untuk mendapatkan semula album tersebut. - baharuddin@fitrah.com.my

    ReplyDelete
  5. bagaimana saya nak dapatkan semua lagu lagu Ahmad Ramli dalam U Tube ?

    ReplyDelete
  6. Salam buat peminat... lama saya tidak bersama anda. Album Puisi Kekasih sudah teersedia untuk semua peminat. Sila hubungi saya melalaui ahmadramli@hotmail.com jika masih berminat. Jangka masa antara pesanan dan hantaran adalah 2 hari. Harap maklum. Terima kasih atas sokongan semua.

    ReplyDelete