Sunday, August 30, 2009

Salam Puisi

Salam Puisi. Saya masih menerima pertanyaan mengenai album pertama saya dahulu. Untuk anda, tiada apa yang mampu saya zahirkan melainkan ucapan terima kasih atas sokongan dan penghargaan yang diberikan kepada saya selama ini. Bagi mereka yang ingin memiliki semula album tersebut bolehlah menghubungi saya di email ahmadramli@hotmail.com.

4 comments:

  1. SALAM SDR KARYAWAN PUISI SYAHDU BERLAGU ..
    RASA-RASA MACAM KENAL DAN RASA PERNAH JUMPA ..
    MANA SAYA JUMPA SDR ?

    ReplyDelete
  2. Datin macam berlakon saja. Ini lakonan babak satu, jumpa di UTM untuk pelancaran Natrah, sekarang ditanyanya pula jumpa kat mana. Datin minta saya ciptakan lagu Cintamu Natrah, dan dah nyanyipun pada pelancaran tu, tak ingat?
    Macamana ? puas hati tak dengan Cintamu Natrah ciptaan terbaru saya untuk buku Natrah yang laris bagai goreng pisang panas tu.

    ReplyDelete
  3. salam sdr penyanyi,
    ha ha ha betul lah .. lama saya tunggu sdr jawab dekat sini. apa sal lama sgt tak tgk laman yang cantik ni .. Baguslah lagu natrah tu. Semua peminat u mesti beli buku natrah sebab lagu itu memang menceritakan derita Natrah dan perjuangan orang Melayu menebus maruah Islam. Terima kasih atas ciptaan lagu yang benar-banr menusuk kalbu.

    salam

    ReplyDelete
  4. saya amat berharap agar dpt memiliki DV tersebut, kerana kaset yg saya miliki hilang...

    ReplyDelete